Gluren bij de Buren

Maandag 25 mei, 2e PINKSTERDAG

organiseren we weer de jaarlijke wandeltocht

Om 13.00 uur worden jullie allemaal bij Connie’s café verwacht

Dit keer gaan we een bezoekje brengen aan

LOONBEDRIJF EN MELKVEEHOUDERIJ NEIJS BV AAN DE OVERASEBAAN TE RIJSBERGEN

Bij terugkomst voor de lekkere trek bij Connie’s cafe, een frietje met een snack

U wordt tzt gebeld door uw contactpersoon voor deelname.
Uiteraard maken we er weer een gezellige middag van

Comments are closed.